Stokbrood waar je een knoop in kunt leggen!

8 juni 2018 - Anduze, Frankrijk

Gisteren net na twaalf uur aangekomen in Anduze. Een andere camping als we gewoon waren. We gingen altijd naar l’Arche, maar die heeft maar een ACSI tarief tot 18 mei en vraagt voor een stukje gras € 50 per nacht, voor 1 € meer staan we hier wel 3 nachten (€17 per nacht) op Castel Rose en dan ook nog aan de rivier! De Gardon heeft wel meer water dan gebruikelijk, want ook hier heeft het de afgelopen maanden erg veel geregend! Morgen wordt het hier 28° C dus dat wordt lekker zwemmen.

Deze goedkopere camping heeft ook wat nadelen, het is namelijk zo’n 600 meter (nagemeten met de app) tot het toiletgebouw! Als je nodig moet, kan dat vervelend zijn! Brood moet je hier een dag van te voren bestellen en kan je dan s’morgens ophalen in de kampwinkel, die overigens niets anders verkoopt en dus na 11 uur weer dicht is. Nou dat was een lekker ontbijtje vanmorgen! In plaats van een krakend vers baquetje, kon je er een knoop in leggen! Als het niet van gisteren was, dan misschien wel van eergisteren! Ne pas frais! Maar volgens hen kwam het door de regen 😂. Nou had het hier gisterenochtend om 10 uur voor het laatst geregend. Klopt dan toch van gisteren? Maar Fransozen hebben geen gevoel voor humor, dus aangegeven dat ze voor ons geen brood meer hoeven te bestellen. We gaan wel aan de yoghurt met muesli, ook lekker en vooral vers!

We denken hier een weekje te blijven en dan weer langzaam door de Bourgogne- en Champagnestreek terug te rijden! En overal proeven natuurlijk 🥂! Als er verder niets bijzonders gebeurd dan horen jullie pas volgende week weer wat van ons.