Mersch, Luxemburg

16 juni 2023 - Mersch, Luxemburg

Gisteren vertrokken uit Mesnil. Nu naar onze op één na laatste camping in Mersch. Camping Krounenbierg waar de Kraantjes de scepter zwaaien.

Nou dat valt niet mee! Eerst al de rit naar Mersch, wat een bezoeking! Allemaal wegomleidingen, vanwege wegwerkzaamheden, ongelukken en files!We hebben over de 350 km uiteindelijk ruim 5 uur gereden.

Even zoeken in Mersch en dan de berg op! Dat valt niet mee uit stilstand, dit omdat een dame zo nodig aan de rechterkant moest parkeren met haar auto, waardoor wij tot stilstand kwamen. Stinkende koppeling, maar we hebben het gered. We hadden een comfortplek geboekt, nou dat sloeg werkelijk nergens op! Om onze elektriciteit aan te sluiten was 50 m kabel alleen genoeg als we de caravan tot in het uiterste puntje van de plek zetten en water en afvoer kunnen we wel vergeten, want dan moeten we door andermans voortent omdat te halen of je moet ook 50 meter rioolslang en waterleiding bij je hebben. Belachelijk natuurlijk. Gelukkig zijn we hier maar 2 nachten dus we hebben het er maar bij gelaten! Morgenochtend hebben we geen haast, want we kunnen in Limburg pas na 13:00 uur de camping op en het is van hier uit ongeveer 180 km rijden.

Wel dwars door Luik, dus file kan er ook nog zijn.

We gaan een leuke week tegemoet als afsluiting van onze reis. Op bezoek bij vrienden en familie en weer wennen aan Nederland.

Mersch

1. Betty Velthuijs:
    17 juni 2023
    Leuk weer te lezen. Veel avonturen beleeft!
    Groetjes van ons.