WiFi dun gezaaid, duur betaald!

4 juni 2018 - Sant Pere Pescador, Spanje

Na  El Campello, waar we het heerlijk hebben gehad, zijn we naar Amposta gereisd! We hebben daar, door een nieuw stukje weg, een afslag gemist en kwamen midden in het stadje terecht! Een echte stressfactor van de bovenste plank! De straatjes werden steeds smaller, uiteindelijk via een hele steile afdaling toch nog op een iets bredere weg kunnen komen. Uiteindelijk hebben weg het piepkleine dorpje Eucaliptus in de Ebrodelta gevonden! Een goede camping tussen de rijstvelden (de sawa’s van Spanje). Gisteren een enorme wolkbreuk over ons heen gekregen. Van 9 tot 2 onafgebroken plensbuien! Alle paden veranderden in rivieren! Vanmorgen lagen er nog steeds enorme plassen.

Wij zijn lekker op tijd aangekomen in Sant Pere Pescador! Een lekker plekje op gras. Eerst de caravan uitgemest, want die zag er door de modder van gisteren niet uit. Het is nu nog lekker weer, maar de voorspellingen zijn minder. We zien wel! Voorlopig staan we hier goed. Stop zo wel met bloggen, want anders lopen de kosten op! De Spanjaarden hebben in WiFi een goudmijn ontdekt. Vorige camping € 0,50 per 20 minuten, hier € 4 voor 2,5 uur! Ze zijn gek geworden hier! Terug in Nederland gaan we voor onze eigen WiFi in de caravan zorgen! Dat is een ding dat zeker is.