Wisselende temperaturen

16 april 2018 - Canet de Mar, Spanje

Het weer is hier nogal wisselvallig! Dagje regen, dagje zon, dagje zwaar bewolkt!

We staan op een supercamping ‘Globo Rojo’ ofwel de rode luchtballon, maar de omgeving is troosteloos! Je kunt goed zien hoe het verval is ingetreden in Spanje! Bouwvallen, braakliggende- en verwilderde terreinen in overvloed!

Uitraard is het hier ook voor de boulevard een drama, dat de spoorlijn er vlak langs loopt! Het dorpje Canet is klein en stelt niet zo veel voor! Wel heeft iedere plaats hier een soort supersupersupermarkt! Eten doen de Spanjaarden nog steeds goed en de prijs van voeding is zeer aanvaardbaar! Alleen van de appartmenten komen ze niet meer af!

Wij hebben ons hier een paar dagen best vermaakt, maar willen nu verder trekken! Zoals het er nu naar uit ziet, rijden we morgen richting Castellon, net boven Valencia. De temperaturen zijn daar wat hoger en het weer wat minder wisselvallig. We zien wel weer hoe lang we het daar volhouden! Het reizen op zich vinden we ook niet echt onprettig! Zo’n 300 tot 350 km op een dag is heel goed te doen!

We zullen ons superplekje wel missen, want dat moet gezegd! We hebben nog nooit op zo’n mooi plekje gestaan. De hondjes konden hier de hele dag lekker los en veel spelen. Voor hun hadden we wel mogen blijven!

Ik laat spoedig horen waar we geland zijn! Tot schrijfs!

1. Yvonne:
    19 april 2018
    Maureen ik hoop dat het weer nu beter wordt in de buurt van Valencia. In jalon kan je lekker wijn halen in de buurt van denia Wij zijn net terug van een cruise hadden ook slecht weer vandaag weer terug hier is het nu mooi weer ik hoorde van de buren onze ramen gezeemd zijn.Hoe is het met je enkel niet meer dik .had je ook al met de caravan gereden.ik ga de was doen tot zien ge ziet van dat heerlijke Spanje en de tapas groetjes Yvonne
    alon