Alweer een ander plan

12 april 2018 - Canet de Mar, Spanje

Wij zouden naar Beziers, maar het werd weer anders! Wij zijn al om 10 uur vanmorgen uit Saint Donat vertrokken. Het heeft er de hele nacht gegoten! Gelukkig konden wij de boel vanmorgen wel droog opbreken, maar we waren nog maar even onderweg of de hemelsluizen werden weer geopend!

Om nu in een plenzende regen al om half twee een camping op te zoeken zagen we niet zo zitten! Dus lekker doorgereden naar Spanje, de zon tegemoet. Nou dat klopt dan wel  voor vanmiddag, maar voor morgen en zaterdag is er toch ook hier weer regen voorspeld.

We zullen er mee moetem leven, maar gelukkig ziet het er hier voor de koemde week beter uit, net als in Nederland begreep ik uit het nieuws.

We staan op een zogenaamde Cat.1 camping, el Globo Rojo (de rode luchtballon) in Canet de Mar. De camping is prima, dat moet gezegd, maar de omgeving is één en al treurnis! Zo zag het er 10 jaar geleden echt niet uit! Spanje verpauperd! Jammer!

Wel laat hier iedereen s’avonds zijn hondje uit langs de paseige maritiem, waardoor je dus al snel een (Spaans) praatje hebt! We zullen ons de komende dagen wel vermaken, maar denken volgende week toch nog wat verder naar het zuiden af te zakken. Misschien in de buurt van Taragona, maar zoals je ziet, kunnen de plannen zomaar wijzigen.