Garlstorf

2 mei 2024 - Garlstorf, Duitsland

Plekje GarlstorfKoolzaadakkerBospad Garstorf

Na een lange en vooral warme vermoeiende rit om half vier aangekomen op de camping in Garlstorf.  Freizeit Camp Nordheide, een vereniging! Een camping met een aantal passantenplekken en vooral veel oude stacaravans met allerhande aanbouwsels.Vergane glorie!

Maar waar de vorige camping gebrek aan had, hebben ze hier veel te veel van. Dan bedoel ik toiletten, washokken en douches. 18 toiletten, 20 hokjes met vaste wastafels en zo’n 25 douches! Alle deuren keurig genummerd! En dit zowel bij de dames-  als bij de heren kant!  Allemaal brandschoon en gratis zo lang douchen als je wilt! Koken kan je er ook, er is een ruimte met wel 20 dubbele kookplaten! Niet normaal! Ik snap nu wel waaromhet oranjelegioen hier vanaf half juni neerstrijkt!

Voor alle zekerheid reserveren we voor de terugreis hier ook nog maar een overnachting! Zaterdag rijden we door naar Augustenborg in zuid Denemarken. Op de zondag na beloven ze ons droog en zonnig weer, al komt de temperatuur niet boven de 15°C uit! Niet erg, want dan kunnen we in ieder geval wat ondernemen. Met de warmte van gisteren en vandaag kom je niet van je luie stoel af, al hebben we er met volle teugen van genoten.

1. Yvonne:
    2 mei 2024
    Maureen veel Duitser wonen op de camping al jaren geen huis verder en goedkoop maar heerlijk dat er van alles is goeie douche en dat je kan koken heerlijk geniet er maar van .Fijne reis verder groetjes Bert en yvonne

Jouw reactie