Honfleur (Normandië)

15 april 2023 - Honfleur, Frankrijk

Honfleur

Het is jammer maar uiteindelijk heeft het hier in Normandië 90% van de tijd geregend. Vandaag gaan we nog maar een keer naar Honfleur, lekker vis en/of mosselen eten. Als het ergens vers aan land gebracht wordt dan daar wel!

Gelukkig hebben we Honfleur deze week ook met zon mogen aanschouwen.

Het is echt een schilderachtig vissers- nu toeristenplaatsje geworden.

Het heeft ontelbare visrestaurantjes langs de haven en in de steegjes zitten allerhande boetiekjes en sounenirwinkeltjes. De straten zijn geplaveid met kinderkopjes, niet zo lekker wandelen met de buggy. Cesar moet maar lopen dus of in de rugzak.

Morgen de caravan een beetje cleanen en een wasje draaien, hopen dat het buiten kan drogen, anders maar in de droger.

Maandag willen we door naar Bretagne, om te beginnen aan de noordkant bij Erquy, misschien dat we daar 3 nachten blijven staan, om daarna af te zakken naar de (warmere) zuidkant van Bretagne. Het zal toch wel een keer mooi weer worden.