Autingues

8 april 2023 - Autingues, Frankrijk

Gistermiddag eindelijk voor het eerst een beetje zon en buiten kunnen zitten! Het wordt een koude pasen dit jaar. Tot en met de eerste paasdag blijven we hier hangen, omdat alle campings vol besproken zijn. Deze camping staat vol met Belgen en veel plaatsen moeten noodgedwongen leeg blijven, omdat het hier zo nat is, dat je wegzakt met je auto en caravan.
Gisteren naar Sint-Omaars geweest, de enige beetje grote plaats hier in de buurt, maar ook daar viel niet zo veel te beleven. Al met al vermaken wij ons toch wel met de hondjes. Ze hebben hier op camping St. Louis een heerlijk speelveldje en onze beide boys mogen zich verheugen in de belangstelling van Roxanne een kleine Airdale terriër. We zijn de enige Nederlanders hier, de rest is Belg of Brits.
We hebben vandaag inkopen gedaan om onze pasen in stijl te vieren. Lekker eten, bubbels en aardbeien, verder puzzelen en lezen we ons de dagen wel door. We komen lekker tot rust.
Het weer belooft ook voor de volgende week weinig goeds, maar desondanks zijn we van plan om dinsdag richting Normandië te reizen, van daaruit volgen nieuwe berichten.

Autingues

Deze foto werd gemaakt op 8 april 2023 in Autingues, Frankrijk.