Pech, onderweg dus terug bij af!

11 mei 2018 - Conil de la Frontera, Spanje

Conil de la Frontera, hebben we ook al eens eerder bezocht! Zes jaar geleden waren we hier vlakbij in La Barosso! We wilden toen graag Sevilla, Jerez en Cádiz bezoeken en vonden de Costa da Luz te ver met de auto, met maar vier weken vakantie! Er is hier in de tussentijd niet zo veel veranderd! Er liggen hier nog steeds veel golfbanen en het is er nog net zo druk! Alsof het hoogseizoen is.

Vanmorgen naar La Barossa gereden en wat gedronken op de boulevard. Veel lopen zit er niet in, want vertrok ik uit Nederland met gescheurde enkelbanden aan mijn linkervoet (die overigens best snel zijn genezen), nu is mijn rechtervoet de klos! Dit keer ziet het er slechter uit! Ik heb een flinke olifantenpoot die bont en blauw is! Gelukkig rekverband en tape mee, dus daar moeten we het maar mee redden! We hebben tot eergisteren dagelijks meer dan 10 km gewandeld, nu is 100 meter al ver!

Helaas het is niet anders! Het is de bedoeling om maandag door te reizen naar Luz in Portugal! Dat belooft een lange reisdag te worden, want 415 km is hier best veel! De campings waar je met hondjes welkom bent, zijn in Portugal op één hand te tellen. Dat gaat de komende weken dus nog een aardige puzzel worden! Ook wel weer spannend, want je weet maar nooit waar je terecht komt.

We hebben gezien dat we geen haast hoeven te maken om in Frankrijk te komen, want daar is het weer nog steeds waardeloos! Hier is het heerlijk en de weersvooruitzichten zijn prima! Misschien moesten we Frankrijk maar overslaan 😄