Laatste halte!

26 juni 2018 - Boiry-Notre-Dame, Frankrijk

Camping nr. 19 en onze laatste stopplaats voor thuis is in Boiry-Notre-Dame, alwaar we werden verwelkomt met doedelzakmuziek! Feest der herkenning, misschien ben ik al thuis! Deze camping is geweldig! Mooi gelegem met rondom zicht! La paille haute is een echte doorreiscamping. Veel Nederlanders en Engelsen! Hier is het nog 300 km van huis. Hier viel weer een keer het neuswiel er onder uit, hoe is het mogelijk? Gelukkig een razend handige (nieuwe) buurman die het euvel in één keer heeft verholpen. Niks meer aan de hand het werkt weer perfect!

Mesnil-Saint-Père was mooi, maar er waaide wel een koud windje over Le Lac  d’Orient. Hier waait het ook, maar een lekker warm landwindje. Er lopen hier rare eendjes over de camping, Boefje vindt ze razend interessant. Als ze maar niet te dicht bij zijn voerbak komen, want dat pikt Boef niet. Cesar die lafaard verschuilt zich achter Boef.

Ons laatste nachtje in ons caravanbedje, wat zullen we het missen! Vooral het hele dagen buiten leven, de stilte, het zingen van de vogels en gevoel van vrijheid! De centjes zijn op, dus maar weer sparen voor een volgende reis! Misschien iets korter en minder ver, want de kosten van de brandstof en tolgelden lopen enorm op!

Morgen weer thuis, in een ruim huis, eigen douche en alles bij de hand! Voor we het weten zitten we weer voor de TV, die we al die maanden niet één keer hebben gemist! Anfin, dat zal ook wel weer wennen toch?