Het is hier fantastisch!

17 mei 2018 - Lagos, Portugal

Om maar met de legedarische woorden van Frits Bom te beginnen! Wij hebben een heerlijk plekje onder de bomen op een prachtige camping! Bij onze informatieaanvraag naar ACSI plekjes, had de camping ons geadviseerd om mogelijk al in de ochtend te arriveren. Dit was mede de reden dat wij op Isla Cristina een tussenstop hebben gemaakt, zodat we nog maar zo’n 160 km van Lagos af zaten. De “je weet wel buren” van de vorige cammping hadden ons deze camping afgeraden! Het was hier pet! Kleine plaatsen en geen TV ontvangst (enfin dat hebben ze nu nog niet).

Al om kwart voor negen weggereden van de camping en we waren al snel aan de grens! Daar werden we evenwel opgehouden door een dame van het Ministerie van Toerisme voor een verplicht interview! Ze wilde weten waar we geweest waren, hadden gedaan, hadden gespendeerd aan eten en overnachtingen, wat onze opleiding was, waar we ons geld mee verdienden en hoeveel dat dan wel niet was! Alles naar “waarheid” verteld, maar het zorgde voor een flink wat oponthoud. Om half elf op de camping aangekomen, bleken er nog slechts 3 plekjes vrij te zijn. Snel een keuze gemaakt en volgens ons de goede!

Vanmorgen gesproken met de baasjes van een ook een shih tzu en wat bleek, onze mopper buren hadden vlak naast hun gestaan! En je raadt het al, ze waren blij dat ze weg waren, want ze hadden niet anders dan geklaagd en geklaagd. We gaan straks lekker boodschappen doen, want we hebben eerst even lekker van de zon willen genieten. Het is hier fantastisch, we denken tot volgende week dinsdag hier te blijven.

1. Ingrid:
    19 mei 2018
    Het klinkt allemaal fantastisch (op de mopperburen na)! Nog leuke bezienswaardigheden in de buurt?
  2. Yvonne:
    20 mei 2018