El Campello, sweet memories

30 mei 2018 - El Campello, Spanje

Alle bekende plekjes bezocht in El Campello. Foto’s gemaakt van de huizen waar mijn ouders hebben gewoond en vroeger met de kids heerlijke vakanties hadden! Vandaag is Popke naar de kapper geweest, keurig geknipt voor € 12, gaat bij ons voor dat geld niet lukken! Morgen gaan de hondjes naar de kapper, benieuwd naar wat dat gaat kosten, maar als is het mag geloven, ook de helft van bij ons.

We zijn de afgelopen maanden alsmaar achter de zon aangereden en hebben zo prachtig weer gehad. We weten dat als we hier vrijdag wegrijden ook wegrijden van de zon! Voor de komende weken wordt veel regen voorspelt in Noord-Spanje en Zuid-Frankrijk. Jammer, maar het is niet anders dan een onstabiel voorjaar hier! Hier zeggen ze dat de zon is verhuisd naar Noord-Europa, daar waar ook de Euro is.

We hebben het al 8 weken heerlijk naar ons zin. Het is niet zo moeilijk om het vol te houden. Dat kont denk ik, omdat we ons eigen huisje bij ons hebben. Waarin het gezellig toeven is s’avonds. We hebben geen televisie, maar die hebben we ook echt niet gemist! Raar eigenlijk, want thuis staat dat ding dag en nacht aan! Wel kijken we elke avond het NOS journaal op de iPad of iPhone, maar daar wordt je niet echt vrolijk van! We lezen, puzzelen en spelen skip-bo of Triominos, allemaal heel gezellig.

De volgende stopplaats wordt Amposta, na het weekeinde willen we door naar Sant Pere Pescador en als het kan (het weer het toe laat) nog een weekje naar de Cevennen voor we richting huis gaan! Maar ja, dat zijn plannen en die zijn nogal eeens veranderd deze vakantie!