Twee dagen heerlijk weer gehad in Troisvierges

8 april 2018 - Troisvierges, Luxemburg

Zo dat was een goed begin van de vakantie! Heerlijk weer en een beetje herstelt van mijn knieval! We zijn al weer helemaal aan ons kleine huisje gewend!

Vanavond schuiven we de luifel weer in en maken we ons weer reisklaar voor morgen. Er komt slechter weer aan en het is hier best drassig, dus we zakken wat af naar het zuiden en zoeken een camping met een vaste ondergrond. Mocht het dan pijpenstelen gaan gieten, wordt het binnen in ieder geval geen rommetje!

De hondjes genieten enorm van het buiten zijn en onze Boef loopt dan ook lekker los! Hij luistert fantastisch, iets wat we van Ceesje niet kunnen zeggen, die ligt dan ook aan een lange lijn!

Popke kookt lekker vanavond en morgenmiddag hopen we weet veilig in Montigny-le-Roi aan te komen. Afhankelijk van het weer blijven we daat 1 of 2 nachten!

1. Yvonne:
    8 april 2018
    Maureen vandaag was het heerlijk op balkon zitten er nog.jammer dat het slecht weer wordt misschien schijnt morgen toch de zon. Is het druk of valt het mee.fijne avond en morgen een leuke toer.🤽‍♂️🐶
  2. Ingrid:
    9 april 2018
    Volgens mij hebben wij ook een keer op een camping in Troisvierges gestaan... Ik ben benieuwd naar jullie volgende bestemming. In Nl is het prachtig weer, hopelijk zijn bij jullie de voorspellingen ook goed.
    Veel plezier en voorzichtig aan hè ;)