Andalucia, mooie witte dorpen

4 mei 2018 - Torre del Mar, Spanje

Wat is het hier toch mooi! Torre del Mar is een hele levendige plaats vlak boven Malaga. De Paseo Maritimo is kilometers lang en ziet er mooi en verzorgd uit! De camping waarop we staan is wat minder en ziet er uit als een zigeunerkamp! Maar ja, dat zijn we ook allemaal wel enigszins! Veel Engelsen hier, wat Italianen en Nederlanders, maar vooral ook Spanjaarden. Voor de Duitsers is dit net te ver denk ik! Wel, daar missen we niks aan, aantekeningen hebben de neiging zich als eigenaar van de camping te gedragen.

Gisteren was het hier markt, om te voorkomen dat onze hondjes op hun kleine pootjes zouden worden getrapt, hadden we ze in de buggy gezet. De reacties waren alom schitterend, ‘Mira, Mira dos perritos en un caro’😄 Iedereen vond ze mooi, guapo en lief! Het was er gezellig druk! Vandaag naar Nerja geweest, onze favoriete plaats! Het was er nog net zo mooi, maar ook druk met veel Nederlandse gezinnen, vanwege de meivakantie! Op de terugweg Torrox Playa aangedaan en daar de op boulevard gewandeld, ons vakantieappartement van 5 jaar terug stond te koop

Ook onze heerlijke pastelleria zat er nog, dus gelijk lekker gebak gehaald. Hadden we wel verdiend na onze lange wandeling! We zouden hier in Torre del Mar wel kunnen aarden denken we! We zullen eens rondvragen of hier wat te huur is voor langere termijn, want overwinteren op de camping zoals veel Nederlanders hier doen zien wij echt niet zitten! Voor € 500 in de maand kan je ook in een appartement zitten en dat geklit zo bij elkaar, zoals ze hier doen is ook niks voor ons! Veel te dorps!

We willen nog graag naar Malaga voor we doorreizen, wel even het weer aanzien, want een bewolkte dag heeft onze voorkeur!